reduceri de pretReduceri de pret: momeala pentru cei cu venituri mici/medii

Dintotdeauna reducerile au creat mare agitatie in randul populatiei cu venituri mici si medii, iar perioada dedicata reducerii preturilor in magazine s-a transformat in timp intr-un fel de sezon de vanatoare mai ales pentru doamne si domnisoare, toate cu pupilele dilatate de placere. Tentatia e mare cand stii ca perechea preferata de pantofi, al carei pret iti provoca nu demult un oftat de deznadejde, este la jumatate de pret sau chiar mai ieftina. Cine poate rezista va intreb? 🙂

Daca popularitatea reducerilor nu este tocmai de actualitate, isteria cauzata de aparitia site-urilor care ofera cupoane de reduceri de pret este una relativ noua. Nu ne mai multumim cu ofertele de reduceri dintr-o anumita perioada a anului, le dorim  acum pe tot parcursul anului…de criza.

Fenomenul site-urilor care ofera vouchere de reduceri de pretreduceri de pret

Site-urile care ofera voucherele de reduceri de pret au aparut ca ciupercile dupa ploaie, in contextul unei economii care ne obliga sa ne administram bugetul cat mai atent.

Exista trei parti implicate in procesul de cumparare online a produselor la preturi promotionale: vizitatorii site-urilor, site-urile care prezinta ofertele de reduceri de pret ale mai multor companii si companiile in cauza.

Beneficiile exista pentru toate partile si nu sunt deloc de neglijat:

  • Utilizatorii (vizitatorii site-urilor) pot cumpara produse sau servicii la preturi reduse cu 40-90%.
  • Site-urile primesc procent din vanzarile realizate, bani pentru advertising, e-mail marketing etc.
  • Companiile profita din plin de pe urma noului canal de marketing si de publicitate. In cazul in care afacerea este la inceput, acesta este unul dintre cele mai eficiente canale pentru cresterea notorietatii si a numarului de clienti. De asemeni, daca este nevoie, companiile pot folosi site-urile pentru lichidarea stocurilor intr-un mod rapid.

Dezavantajul principal este faptul ca ofertele sunt limitate: de timp, stoc, numar de cumparatori. Pe langa acest dezavantaj, mai exista si problemele legate de siguranta tranzactiilor si a datelor de pe card. Trebuie sa stii ca nu toate site-urile de acest gen trec cu brio testul nivelului de securitate, asa ca e bine sa iei o decizie bine informata cand alegi una din ofertele  de reduceri de pret.

Reduceri de pret pentru sceptici

Cum niciun fenomen nu trebuie sa duca lipsa de „gasca” de sceptici care refuza sa creada ca lucrurile stau chiar asa cum se promite, exista si in cazul site-urilor de reduceri de pret „necredinciosii” carora li se pare suspecta orice miscare.

Experienta personala in cazul acestor site-uri a fost in cazul meu una pozitiva, ca si in cazul multor prieteni care au incercat ofertele lor. Nu incerc sa iti ofer vreo garantie in ceea ce priveste aceste magazine online de vouchere, dar te incurajez sa profiti de oferte… doar dupa ce te informezi cu atentie asupra elementelor de securitate!