Cei mai multi comercianti online nu pun foarte mare pret pe spatiul pentru birouri si investesc cel mai mult in depozite si locuri in care sa isi poata pune toata marfa, mai ales daca este vorba despre produse cu cerinte speciale. Intre timp, noile tehnici de marketing online au venit cu noi tehnologii si noi metode de a tine clientii ocupati pe site, care dau batai de cap considerabile tuturor utilizatorilor. Nu este deloc complicat sa iti pui un chat pe site si nici foarte costisitor, dar adevarata problema apare abia dupa ce ai facut asta.

Sa ne imaginam ca ai un sediu cu doua birouri. Unul este pentru tine si eventual asociati in timp ce altul este pentru echipa de suport si pentru cei care procesaza comenzile. Ambalarea se aface la depozit, deci echipa care se ocupa de acest aspect se afla acolo. Deci ai doua birouri ocupate. Odata ce ti-a pus un chat online vei descoperi ca ai nevoie de mai multi oameni in echipa si de aici incepe distractia. Cel mai bine este sa optezi pentru live support profesional si iti explicam cum te ajuta acest serviciu.

Odata ce ai angajat persoane care sa se ocupe de site si de chat, va trebui sa le asiguri spatiu. In sensul acesta, ori extinzi sediul ori iti parasesti biroul de manager si oferi locul acesta noii echipe. Probabil ca niciuna dintre variante nu te incanta, asa ca pentru inceput vei incerca sa ii introduci pe toti in celalalt spatiu.

Sa recapitulam, este vorba de spatiul in care se afla deja echipa de suport telefonic si care gestioneaza reclamatiile, careia i se alatura si echipa care proceseaza comenzile. Daca incaperea nu este de dimensiunea unui amfiteatru, deja ai prima problema, cea cu ergonomia. Nimeni nu va lucra eficient atunci cand trebuie sa stea lipit intre doi colegi. Persoanele care raspund la telefon se misca in general si au nevoie de spatiu pentru a nota diverse reclamatii, sau pentru a pune ulterior intrebari sefului de proiect.

De asemenea, cei care vorbesc la telefon au tendinta de a face ceva galagie astfel incat sa fie intelesi si auziti. Un alt lucru la fel de important este si faptul ca aceste persoane pot ridica mult vocea la telefon in momentul in care din diverse motive clientul nu aude. Tot acest vacarm facut langa o persoana care studiaza un chat online si care trebuie sa ofere cele mai bune solutii, sa se concentreze si sa fie eficienta, poate determina o lipsa completa de concentrare si esuarea serviciului.

Avand la dispozitie o echipa specializata in live support cu experienta nu mai trebuie sa iti faci griji. Nu trebuie sa renunti al biroul tau si nici sa inghesui trei echipe in o singura camera, pentru ca de suport se ocupa o echipa specializata pe care tu nici macar nu o cunosti. Tot ce trebuie sa faci este sa platesti abonamentul si poti sta linistit pentru ca in echipa ta nu au loc modificari.