Tot mai mulți oameni ajung în zilele noastre să caute produse sau servicii în mediul digital, de aceea companiile caută cele mai variante pentru a ajunge la potențialii clienți. Vestea bună este că există advertorialele, care combină o reclamă și un articol jurnalistic și care, printr-o poveste, distrează, inspiră și împărtășesc conținut valoros pentru a atrage clienți.

O strategie advertorială eficientă – de ce merită?

Advertorialele sunt articole sponsorizate în care o persoană din afara companiei împărtășește informații despre o anumită marcă, produs sau serviciu. Este normal ca advertorialul să includă o evaluare pozitivă a mărcii, deși nu este esențială (totul depinde de obiectiv și de strategia de content marketing).

Însă, pe lângă faptul că oferă rezultate bune în ceea ce privește imaginea de brand și reputația online, comanda advertoriale includ acțiuni SEO off-site și sunt cu adevărat eficiente în îmbunătățirea vizibilității și poziționării unei pagini web. Prin scrierea de conținut de calitate și generarea de link-uri externe  către site-ul clientului de pe site-uri relevante.

5 avantaje pe care le aduc advertorialele companiei tale

În continuare vei descoperi cele mai importante 5 avantaje pe care le vei avea dacă incluzi advertoriale printre practicile de marketing online:

  1. Captează atenția potențialilor clienți. Ele te ajută să atragi atenția și să transmită publicului esența brandului tău, spunând o poveste sub formă de știri însoțite de informații utile, relevante, interesante, inspiratoare și atractive.
  2. Advertorialele generează credibilitate și încredere și oferă cunoștințe despre un anumit subiect sau problemă, generează credibilitate oferind informații și soluții exacte, inclusiv pe cele pe care le poți oferi.
  3. Măresc audiența care se poate traduce în vânzări. Advertorialul poate fi prezentat și sub forma unui interviu, reportaj, printre altele, ceea ce îl face interesant pentru cititor, atrăgând potențiali clienți și ajutând la creșterea vânzărilor.
  4. Întotdeauna există subiecte de publicat. Când vei publica advertoriale, poate avea loc un eveniment special, lansarea unui produs sau serviciu, o promovare, istoria companiei tale sau alte povești de succes.
  5. Este multiplatformă. Este conținut pe care îl poți adapta la mediile digitale și tradiționale.

Este important ca reclamele publicitare să conțină un stil jurnalistic care să integreze cuvinte cheie și expresii pentru motoarele de căutare și să obțină astfel mai multă vizibilitate; în același mod în care este publicat în medii digitale care sunt adaptabile pentru a fi vizualizate de pe orice dispozitiv mobil.

Desigur, nu este nimic mai bun decât să comanzi advertoriale de la o companie precum agenția Kontento, căci această investiție te va ajuta să îmbunătățești vizibilitatea, poziționarea și profitabilitatea mărcii tale.