Numerosi furnizori noi, cu propriile lor site-uri web, intra pe piata in fiecare zi si concureaza pentru atentia utilizatorilor. Cu o analiza adecvata a cuvintelor cheie, se pot aduce noi perspective pe site in fiecare zi si de asemenea, se imbunatateste clasarea!

Utilizarea analizei cuvintelor cheie si cresterea numarului de conversii .

O analiza de cuvinte cheie pentru SEO urmareste sa creeze o lista de cuvinte cheie valoroase. In acest scop, sunt cercetate si analizate diverse cuvinte cheie.

Cuvintele cheie devin adesea un ghid pentru alinierea continutului si a strategiei de marketing, deoarece cuvintele cheie ofera utilizatorilor si motoarelor de cautare o premonitie a continutului si se asigura ca acesta va fi relevant si usor de gasit pe Google.

Un cuvant cheie poate consta dintr-un singur cuvant, dar poate consta si din mai multe cuvinte. Exista diferite tipuri de cuvinte cheie:

  • Shorttail: Cuvinte cheie care consta dintr-unul pana la trei cuvinte si au un volum mare de cautare;
  • Longtail: Fraze care contin mai mult de trei cuvinte. Volumul lor de cautare este destul de scazut, dar aceste cuvinte cheie sunt foarte specifice.

In aceasta era a cautarilor online, cuvintele cheie de tip Short tail sunt foarte greu de clasificat. Poate fi o provocare pentru unele companii sa tina pasul cu marile lanturi corporative. Cu toate acestea, daca exista un continut mai mare, un articol foarte specific, dar general, sau o autoritate puternica in domeniul marcii si al domeniului, termenii scurti pot functiona si ei.

Pe de alta parte, daca se cauta o rata de conversie mai mare, un cost mai mic, o concurenta mai mica sau un volum care cauta in mod special ceea ce se vinde, atunci ar trebui sa se focuseze pe analizarea de cuvinte cheie lungi.

De obicei, este o sarcina care consuma timp si implica foarte mult efort in a gasi detalii, numere si in a compara listele lungi de cuvinte cheie. Dar a face acest lucru corect este incredibil de important, deoarece numai o cercetare amanuntita a cuvintelor cheie care se potrivesc reprezinta fundamentul unei strategii SEO eficiente, a unei pozitii bune si a dezvoltarii continutului.

Profesionistii SEO vor fi bucurosi sa sprijine orice persoana aflata in dificultate, cu o mica cercetare sau chiar pot face intreaga munca. Unele companii ce se ocupa cu optimizarea SEO, pot oferi o consultanta gratuita de a planifica ce obiective se doresc atinse si de a arata diferite optiuni pentru a le atinge.

Alegerea cuvintelor cheie potrivite

Atunci cand se optimizeaza un site web, primul pas este o analiza detaliata a cuvintelor cheie. Ea formeaza baza pentru toate masurile SEO ulterioare si, prin urmare, este un aspect important in marketingul online.

In plus, analiza cuvintelor cheie joaca, de asemenea, un rol important in construirea linkuri-lor, deoarece identifica termeni de cautare promitatori si ofera un subiect pentru backlink-uri de inalta calitate. In acest fel, se poate ajunge mai repede la grupul tinta si se poate asigura o optimizare SEO eficienta a motoarelor de cautare.